Nytt liv om 48 timmar

Nu har jag bara eftermiddagen och imorgon kvar... Sen bär det av hem till Svedala. Jag har avslutat allt jag ska på jobbet och packningen är i princip klar. Förhoppningsvis får jag ner allt i en väska så slipper jag släpa på två. Jag sände hem massor av saker med Christian när han åkte och jag har sänt hem uniformen till kontoret där hemma så det borde gå.

Jag har massor med fjärliar i magen och det känns ganska nervöst nu när det drar ihop sig.
Vad har jag gett mig inpå egentligen?

Efter fem år i utlandet så kommer det att bli en stor omställning att komma hem. Det gäller att lära sig det svenska sammhället på nytt.

Hur kommer det att gå egentligen?! Jag har inte ens något jobb fixat ännu. Jag är arbetslös om två dagar!!
Dock har jag tre intervjuer inplanerade så jag hoppas på någon utav dem!

Jag har ingen vinterjacka, inga vinterskor och har glömt hur man har på sig mössa och ändå lyckas hålla frisyren ok...  Minns jag rätt så går det inte.

Dock ska det bli kul att bo nära min familj och mina vänner och ta upp kontakten med alla igen. Det ser jag verkligen fram emot. Jag börjar redan på lördag på att gå på 25- års fest med många av mina bästa vänner.

Även om det är nervöst och pirrigt så längtar jag verkligen efter att få komma hem och börja mitt nya liv. Det ska bli jättespännande!

/ Blivande stockholmare...



Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer att gå superbra för dig på intervjuerna, men ta bara det bästa jobbet =) Jag säger väl välkommen hem (lite i förväg)! Kram

2008-10-14 @ 22:48:43
URL: http://errans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0